Kalinka

Kalinka skończyła już trzy miesiące. Jest śliczną córeczką swoich rodziców i siostrzyczką dumnego braciszka :)
Urodziła się w bardzo ważnym dla mnie dniu, po pierwsze w urodziny mojego taty, a po drugie w rocznicę mojego egzaminu na prawo jazdy - niby nic ale minęła dokładnie połowa mojego życia od kiedy je mam ;)
Zdjęcia są przypadkowe, kompletnie niepozowane, robione przy okazji 'kawowego' spotkania za które bardzo dziękujemy :)

Kalina has already finished three months. She is a beautiful daughter of her parents and a little sister of her brother :)
She was born in a very important day for me, firstly my dad's birthday, secondly, on the anniversary of my driving test - it's exactly half of my life since I have my driving licence ;)
The photos are random, completely not posed, taken at the teatime :) I hope you will like them :)


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Comments

  1. super :) ale to już wiesz.... fotki fajnie oddają klimat naszego "teatime'u" :) czy też coffeetime'u... a Mała jest po prostu rozbrajająco śliczna :)

    ReplyDelete
  2. dziękuję za miłe słowo :)
    fakt śliczna jest...i te duże oczka :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)