Sunday, March 10, 2013

Winter is back

...and we'd find another garage door ;)
...a my znalazłyśmy kolejne drzwi garażowe ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Have a nice week :)
Udanego tygodnia :)

26 comments:

  1. Ależ Ona ma cudny kolor włosów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciągle jej powtarzam, żeby nie przyszło jej do głowy ich farbować kiedy podrośnie ;)

      Delete
  2. no i rewelacja ! jest klimat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)))

      Delete
  3. Na spacerze dzisiaj obsypało mnie przez kilka sekund śniegiem. Ciągle zimno, ale chociaż słonecznie i sucho. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u nas śniegu nie było, ale wiatr jest bardzo! zimny, brrr
      mam nadzieję, że na krótko, bo już robi się zielono :) listki coraz większe :)

      Delete
  4. o, i pasowałyby mi takie odrapańce do sesji z lnem:)
    ostatnio poszukuję gdzieś w pobliżu jakiegoś fajnego, starego np magazynu, gdzie mogłabym się ulokować ze swoimi gratami i kruchutko, kruchutko...
    udanego tygodnia
    p.s. a śliczny kolor włosów to po mamusi, a i tak będzie farbować;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie masz gdzieś w pobliżu jakichś gospodarstw? może wrota od stodoły by się nadały, lub sama stodoła? drewno plus len :)
      co do włosów - mam nadzieję, że posłucha doświadczeń mamy i dopóki nie będzie musiała nie ufarbuje, tak cicho sobie marzę ;)

      Delete
  5. Coś jest takiego w tym zdjęciu , że zatrzymałam się na dłużej.....

    ReplyDelete
  6. śliczna jest i ma fajna kurteczkę. no i te oczy.... :))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję w jej imieniu :)
      kurteczka Reserved Kids, kupiona jakieś dwa lata temu

      Delete
  7. Małgosiu jaki obiektyw używasz do portretów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. właściwie tylko dwóch 50-tki i 35-tki, ostatnio 50-tki :)

      Delete
    2. To tak jak Ja :)Myślała że to jakiś dłuższy.Przymierzam sie do kupna dlatego pytam

      Delete
    3. :/ na początku upatrzyłam 100mm f2.8 ale później zaczęłam zastanawiać czy nie będzie mnie ograniczać
      Troszkę denerwujące jest to skakanie z aparatem do tył do przodu

      Delete
    4. nazywam to zoom dochodzony ;D
      ale mi też nieraz przydałby się jakiś... niestety ceny zwalają z nóg :/

      Delete
  8. Lubie takie portrety w futrzanych kapturach...Gosia Twoja corcia ma takie dlugie wloski jak i moja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pierwszy nasz taki i to dzięki pogodzie ;)
      kolor włosów też mają prawie, albo nawet taki sam :)))

      Delete
  9. Kurteczka z eko-liskiem a szalik gdzie? Zartujeeeee...:)))
    No i teraz mam rozterke, ktore drzwi od garazu mi sie bardziej podobaja...te grafitowo-pstrokate czy niebieskie z fotki Michala? No dobrze juz, dobrze...koniec z zartami! Corcia jak malowana, a drzwi jak...drzwi:)
    Buziaczki dla calej paczki!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. szalik gdzieś w czeluściach szuflady - zapomniany, bo namów ją żeby założyła ;)
      pozdrawiam ciepło :*

      Delete
  10. plenerów to Wam tam nie zabraknie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. co drugi garaż można zdjęcie robić ;D

      Delete
  11. Piękny portret! :)
    I kurteczka - z tych jakie lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) kurtka to też mój typ, więc mam podobną - udało się znaleźć w 'dorosłym wydaniu' :)))

      Delete

Dziękuję za każde pozostawione przez Was słowo :)