Beautiful day for a walk

Beautiful day for a walk :) Beautiful Christmas Day. The weather was just perfect so we couldn't imagine to stay for the whole day at home especially after so many rainy days ;) Would you like to go for a short walk in the Afan Forest with us? You are welcome :)

Piękny Bożonarodzeniowy dzień. Wprost idealny na spacer :) Pogoda była piękna, więc nie mogliśmy sobie wyobrazić siedzenia przez cały dzień w domu, szczególnie po tylu deszczowych dniach jakie mieliśmy ostatnio ;)
Macie ochotę na krótki spacer po Afan Forest? Zapraszamy serdecznie :)


Comments

  1. przy szóstym westchnęłam :> ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja powiedziałam tam wtedy WOW! zobaczcie tam :)))

      Delete
  2. Replies
    1. :))) W takich miejscach uświadamiam sobie, że jakoś tak głębiej oddycham :D

      Delete
  3. Też wzdychałam... :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Rozmarzyłam się, cudne zdjęcia :-)

    ReplyDelete
  5. Jak jesiennie...ciepło. ...
    u nas śnieg, mróz .... inny świat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie jesień trwa na całego, szczególnie jeśli brać pod uwagę deszcz ;) Ten dzień był wyjątkowy choć chłodny wbrew pozorom. Dzisiaj i u nas był przymrozek i biało od szronu, ale jest cieplej niż w Polsce i na śnieg przestajemy już czekać ;)

      Delete
  6. Gosiu,
    jak pięknie na Twoich zdjęciach!
    Słońce kocham i bardzo Co go zazdroszczę.
    Szczęśliwości wszelakiej w Nowym Roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję i również Ci życzę szczęśliwego Nowego Roku :)))
      Ja też uwielbiam słońce, ostatnio jest go jak na lekarstwo, więc staramy się wykorzystać takie momenty jak najlepiej :)

      Delete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)