Life is better when you smile ;)

Hope you have had a lovely Sunday :) UK was full of sunshine today! This is what I like the most so the smile jumped onto my face;) Remember - life is better when you smile :)
I try to remeber it too ;)

Mam nadzieję, że miło spędziliście dzisiejszy dzień :) Walia była dziś skąpana w słońcu, czyli mieliśmy jeden z tych dni, które lubię najbardziej :) Słońce daje mi masę pozytywnej energii, za którą bardzo tęskniłam po miesiącach (dosłownie) pochmurnego nieba i deszczu :)
Dzisiaj podładowałam baterie i uśmiech wskoczył mi na twarz :D Pamiętajcie - życie jest lepsze kiedy się uśmiechamy :) Sama też postaram się o tym pamiętać ;)


Comments

  1. A wiesz co odkryłam Gosiu, że uśmiech bardziej lubie w oczach niż na ustach. Bo na ustach można go wytrenować, a ten w oczach jest bardziej szczęśliwy :)
    A Ty wyglądasz Rewela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, że myślę tak samo? Tym bardziej bardzo dziękuję za Twój komentarz :D

      Delete
  2. ooo lubię ! :D
    powinniśmy to robić częściej, bo uśmiech rodzi uśmiech ;)
    ale fajny t-shirt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz rację :))) to prawda! kiedy idę ulicą i uśmiecham się do kogoś ten ktoś zawsze odwzajemnia uśmiech i odwrotnie :D
      Ps. t-shirt new look ;)

      Delete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)