Men's thing ;)



I can't believe that I have posted the preview of this photo shoot almost two years ago! It shows how bad I am with updating my blog.
This boy has changed so much since then! I am so happy that I managed to capture him at that time. Nice to go back with memories back in time. That's the most precious thing about photography ♡
I am trying to do a mini photo shoot every time when we have a new graffiti in town ;) This one seemed to be perfect for him and his guitar ;)

Nie mogę uwierzyć, że zapowiedź tej mini sesji opublikowałam prawie dwa lata temu! Mam straszne zaległości w aktualizacji bloga. Nie myślałam, że aż takie ;) Pewnie nie zorientowałabym się, że ich tutaj nie ma gdybym ich nie szukała ;)
Ten chłopak zmienił się tak bardzo od tamtej pory, że aż trudno uwierzyć. Jest już prawie wyższy ode mnie! Cieszę się, że zgodził się wtedy na te kilka zdjęć :) Miło jest wrócić wspomnieniami i popatrzeć, prawie dotknąć tych zmian. Możliwość zatrzymania chwil to najpiękniejsza rzecz w fotografii

Za każdym razem kiedy pojawi się nowe graffiti w mieście staram się zrobić jakąś mini sesję. To wydawało się być idealnym dla Niego i jego gitary :)


Comments

  1. Pamiętam tę zapowiedź ;), a czas gna ... dzieci rosną ;).
    Jak pięknie odświeżona strona !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wstyd po prostu ;) To prawda, zmieniają się nie do poznania ostatnio :)
      Bardzo dziękuję Ci za opinię, nie byłam pewna, chyba boję się zmian :D Nie do końca mogłam ustawić wszystko tak jak chciałam, szablon sam sobie dobiera ilość wyświetlanych postów na stronie chyba w zależności od 'wielkości' posta, w moim przypadku ilości zdjęć. Mam nadzieję, że mimo to łatwiej teraz poruszać się po blogu :)

      Delete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)