Spacer na Aberavon... / Walk on Aberavon...

Mamy to szczęście, że mieszkamy dwadzieścia minut spacerem od tego miejsca :)
Wczoraj był kolejny piękny, ciepły i słoneczny dzień, aż żal nie skorzystać z takiej pogody :)
Brytyjczycy zawsze mnie zadziwiali jeśli chodzi o ubiór. Jeśli tylko wyjdzie słońce na ulicach pojawia się mnóstwo ludzi w spodenkach, japonkach i T-shirt'ach niezależnie od pory roku :D Kiedyś dziewczynka z klasy mojej córki zapytała mnie 'Gosia, dlaczego masz kurtkę? przecież świeci słońce'. Owszem, świeciło i to pięknie, ale był grudzień :D dla mnie sama nazwa tego miesiąca sprawia, że jest mi chłodniej ;)
Aberavon to miejsce z plażą, która przypomina mi bardzo polskie wybrzeże. Lubię tam spacerować. Kiedy jest przypływ nie ma praktycznie plaży w ogóle, ale kiedy jest odpływ można spacerować kilkaset metrów wgłąb morza :) Po odpływie muszle pokrywają piasek aż grubo w niektórych miejscach - niesamowite...
Na jednym ze spacerów 'najadłam się strachu' kiedy podniosłam jedną z muszelek, naprawdę ładną, a z niej wysunęły się szczypce i pogroziły mi ze środka ;)

We are lucky that we live twenty minutes walk away from this place:)
Yesterday was another beautiful, warm and sunny day so we went for a long walk.
The British always amazes me when it comes to clothes. If only the sun comes out there is a lot of people in shorts, and T- shirts and flip flops regardless of the season :D
Once, a girl from my daughter class asked me 'Gosia, why do you worn jacket today? The sun is shining '. Yes, the sun shone beautifully, but it was December :D for me the name of that month makes me colder ;)
Aberavon beach is a place that reminds me of a Polish coast. I like to walk there. During the inflow there is no beach at all, but when there is outflow you can walk a few hundred meters deep into the sea :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Dzieci jak zawsze przygotowały nam coś pysznego ;) do zjedzenia :)
Children, as always, have prepared something yummy ;) to eat for us :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

To zdjęcie zrobił mi mój mąż :)
The author of this photo of me is my husband :)

Image Hosted by ImageShack.us

fot.www.mariuszmyslicki.blogspot.com

Comments

  1. faktycznie, zgapili plażę znad Bałtyku!! :D
    bardzo podobnie, nawet piasek i muszelki jak u nas ;) tylko.... gdzie są namioty Bosmana?...hm...

    a tak serio :) same fotki... eh, aż mi już głupio tu słodzić, więc powiem tylko, że (pomijając te z Wami, bo na nie się inaczej patrzy, niż po prostu na zdjęcia same w sobie) moim faworytem jest to z dziewczynką na pomoście :) piękne, stonowane kolory. Ta "potęga natury", wielkie bałwany, jakieś ogromne budowle opierające się falom i ta Mała na pełnym luzie ;) i nagle, patrząc na tę fotkę, nie myślisz "ło, ale szalejące morze", tylko "o, ale fajowa dziewuszka" :D

    pięknie :)

    a swoją drogą, skoro już tak się pogodniej zrobiło na blogu, to może i miniaturkę zmienisz na to bardzo udane poczynione przez mego Brata zdjęcie, hę? :> Świetnie wyszłaś :)

    ps. oddawaj rękawiczki albo Cię sypnę piaskiem >.<!

    ReplyDelete
  2. no i masz, jednak odciągnęła uwagę, a właśnie o te bałwany chodziło ;D

    o zmianie miniaturki myślę od kilku dni, więc może niebawem :)

    Ps. dziękuję za komplementy :)

    Ps.2 rękawiczki spodobały mi się od pierwszego spojrzenia i założenia :) cieplutkie pomimo, że nie mają nawet 'zaczątka' palców ;)i skoro Tobie też się podobają to nie będę pisała, że Martynie tak się spodobały, że pobiegła z Mariuszem do sklepu i kupiła sobie takie same ;)

    ReplyDelete
  3. Walia :))
    dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Marzy mi się taki spacer. Oj, bardzo.
    I piękne zdjęcie zrobił Ci Twój mąż.
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :-)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam nadmorskie spacery, zawsze marzyłam żeby mieszkać w takim miejscu, blisko morza :)
    również dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)