Tuesday, September 4, 2012

Inspiracja / Inspiration

Zainspirowana niesamowitymi tapetami na pulpit tworzonymi przez Blue Spoon postanowiłam zrobić swoją własną :)
Pierwsze koty za płoty :)
Podoba mi się bardzo ten pomysł. Przez cały miesiąc można mieć na tapecie coś co miło się kojarzy :)
Blog Blue Spoon pokazała mi Natalia - dzięki :D

Image Hosted by ImageShack.us

Inspired by the amazing desktop wallpapers created by Blue Spoon I decided to make my own :)
I really like this idea. Throughout the month you can have the wallpaper which associate with something nice :)
Blog Blue Spoon showed me Natalia - thanks :D

28 comments:

  1. Znam tego bloga i uwielbiam. tapety tez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja poznałam go tydzień temu, ale już nadrabiam zaległości :)

      Delete
  2. No to poznałam kolejną fajna stronkę, a te jabłka wyglądają jak zebrane w ogrodzie pod jabłonią - takie są najlepsze...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze, że tak wyglądają, bo właśnie były zebrane w ogrodzie pod jabłonią - własnoręcznie przez moich rodziców :) były pyszne! szczególnie te zielone :) czerwone są zimowe, więc muszą jeszcze swoje odleżeć ;) ale na zimę będą jak znalazł :)

      Delete
  3. Bardzo fajna:)
    A blog Blue Spoon znam i lubie:)

    ReplyDelete
  4. Super tapeta, a jabłuszka smakowicie się prezentują:)

    ReplyDelete
  5. świetna tapeta, bardzo podoba mi się deseń i kolorystyka, ciekawa jestem jak się taką tworzy,
    pozdrawiam,
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję pięknie :)
      pomysł przypadkowy, zero aranżacji - moja mam postawiła miskę z jabłkami na kawałkach żerdzi aby panowie pracujący przy dachu się posilili, a ja pobiegłam po aparat ponieważ jabłuszka ładnie się prezentowały :D potem zobaczyłam tapety na Blue Spoon no i jest :D
      pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
    2. dzięki Gosiu za wskazówki, ja co prawda w gimpie śmigam, ale tam też da się tak zrobić - można popracować nad własnym kalendarzykiem na cały rok, zwłaszcza z takimi pełnymi zapachu chwilami jak owoce sezonowe - Twoje czuję jakbym przy nich siedziała:))

      Delete
    3. dokładnie, wczoraj nie mogłam zasnąć i obmyślałam plan na kolejne miesiące
      pełno niezrobionych zdjęć mam w głowie ;)

      Delete
  6. Piekna, wrzesniowa tapeta;)
    Dzieki za podpowiedz, fajna stronka;)

    Ale, ale...juz pewnie myslas, ze Cie to ominie...a tu zonk!:)))
    Informuje Cie, ze zostalas przeze mnie nominowana do The Versatile Blogger Award, szczegoly: http://emigrantkazmilosci.blogspot.it/2012/09/nominacje-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za mile słowo :D

      już idę do Ciebie zobaczyć o co chodzi ;D

      Delete
  7. i dzięki Twojej inspiracji zajrzałam i ja na nieznany mi apetyczny blog,a tapetka baaardzo smakowita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo apetyczny :D będę tam zaglądała raczej po jedzeniu ;)

      Delete
  8. Fajna tapeta :) Ciesze sie, ze moj blog inspiruje do wlasnych dzialan :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      inspiruje bardzo - nowe pomysły kłębią mi się w głowie :)
      dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  9. świetnie obita miseczka. lecę tam obczaić te tapety :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miseczka leciwa dlatego obita ;)
      pozdrawiam :)

      Delete
  10. hihih ;) oj, coś czuję, że będę miała spory dylemat na początku każdego miesiąca ;) pięknie i smakowicie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję ;) jabłka są z tych, które kroiłaś Miśkom :D

      Delete
    2. mhm....tego się bałam, że to właśnie TE jabłka... wiesz, kroiłam, ale zanim do Miśków dotarły, to połowy nie było :D żartuję oczywiście, ale faktycznie, skusiłam się na parę kawałków i były przepyszne :) stąd we wrześniu z pewnością Twoja tapeta będzie miała miejsce na moim pulpicie ;) tak trzymać! :) buziaki :***

      Delete
    3. a ja czekam na jakiś wpis u Ciebie, bo wiesz u Mariusza nadal śnieg i to nawet dalej niż zeszłoroczny, ale u Ciebie nadal jajka wielkanocne ;)

      Delete

Dziękuję za każde pozostawione przez Was słowo :)